Tulser
Corporate identity, logo, brochures, presentaties, banners.
Als innovators en specialisten op het gebied van Learning & Development, was Tulser toe aan een re-branding van hun bestaande huisstijl. Eentje die beter aansluit op de ambities en het professionele niveau waarin ze zich begeven.
​
Het uitgangspunt voor het logo was een gestyleerde 'T' die staat voor de diversiteit van de ondernemingen, de verschillende disciplines en werkvelden waarin zij opereren. Daarbij is de stylistische vorm eentje die staat voor groei, zowel op menselijke maat als waarde voor een onderneming. Wat zij ook centraal stellen in hun eigen aanpak.
​
Het kleurenpalet, de vlakken en typografie maakt een stijlvolle, herkenbare identiteit.
webdevelopment: Ruud Caris | Bright Idiots
We zijn zeer tevreden met deze restyling van onze huisstijl en het nieuwe logo. Hiermee komen we onze kernwaarden, ambities en innovatieve eigenschappen nog beter naar voren. Een huisstijl om trots op te zijn en dat merk je ook aan de reacties van bestaande en nieuwe klanten. En dat helpt ons weer de stappen te maken die we willen als vernieuwer op het gebied van L&D.
Jos Arets
CEO Tulser
Meer weten over een re-styling voor
jouw onderneming?